Radno vrijeme Jedinstvenog upravnog odjela općine Donji Andrijevci
je od ponedjeljka do petka od 7:00 do 15:00 sati.
Rad sa strankama od ponedjeljka do petka od 7:00 do 15:00 sati.
Dnevni odmor službenika traje 30 minuta od 10:30 do 11:00 sati.
Jedinstveni upravni odjel Općine Donji Andrijevci
Pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela
Antonija Aračić Radman, mag.iur.
Telefon: 035/471-223
E-mail: procelnik@donjiandrijevci.hr, opcinadonjiandrijevci@gmail.com
Opis poslova:
Rukovodi odjelom, organizira i usklađuje rad Jedinstvenog upravnog odjela u skladu sa zakonom, podzakonskim propisima i općim aktima Općinskog vijeća i općinskog načelnika. Priprema nacrte općih akata i izrađuje prijedloge odluka, zaključaka, rješenja i drugih akata, dostavlja akte na objavu u “Službeni vjesnik Brodsko-posavske županije”. Donosi rješenja u predmetima prava i obaveza službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela i donosi rješenja u svim predmetima upravnog postupka iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela. Donosi rješenja o prijmu u službu, rasporedu na radno mjesto, prestanku službe te o drugim pravima i obvezama službenika. Prati stanje iz djelokruga odjela, predlaže odgovarajuće mjere za poboljšanje rada te prati izvršenje predloženih mjera. Raspoređuje poslove, pomaže službenicima odjela u radu na najsloženijim predmetima, daje upute za rad te prati izvršenje danih uputa. Obavlja najsloženije stručne i druge poslove iz područja komunalnog i stambenog gospodarstva, prostornog uređenja, javne nabave, protupožarne zaštite, socijalne skrbi, zaštite i spašavanja te druge poslove iz nadležnosti odjela. Obavlja poslove povezane s unutarnjim ustrojstvom općinske uprave, razvijanjem socijalnog partnerstva, unutarnjim nadzorom te s upravljanjem ljudskim potencijalima. Izrađuje smjernice za plan i pripremu jednogodišnjih i višegodišnjih projekcija plana proračuna i ostalih financijskih dokumenata, iznosi prijedlog financijsko-planskih dokumenata Općinskom vijeću i općinskom načelniku, kao i svih izvješća propisanih zakonom.
Obavlja i druge poslove po nalogu općinskog načelnika.
Viši stručni suradnik za opće i administrativne poslove
Ivana Škarica, mag. oec.
Telefon: 035/471-223
E-mail: opcinadonjiandrijevci@gmail.com
Opis poslova:
Obavlja opće, upravne i administrativne poslove za potrebe rada Jedinstvenog upravnog odjela, vodi upravni postupak i rješava u upravnim stvarima iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela i rješava u upravnim i neupravnim stvarima do donošenja rješenja iz područja društvenih djelatnosti. Pomaže i sudjeluje u organiziranju protokolarnih primanja, sastanaka i manifestacija za potrebe općinskog načelnika, pročelnika i drugih osoba. Vrši prijave i odjave na mirovinsko i zdravstveno osiguranje, izdaje potvrde, izrađuje ugovore o djelu, obavlja poslove vezane za provedbu natječaja i oglasa za prijem službenika i namještenika, polaznika stručnog osposobljavanja bez zasnivanja radnog odnosa te radnika za zapošljavanje na javnim radovima. Obavlja poslove prijepisa i poslove umnožavanja, sudjeluje u pripremi i izradi planova, programa, izvješće i provedbenih mjera iz područja zaštite i spašavanja, priprema program društvenih djelatnosti te prati propise iz područja društvenih djelatnosti. Obavlja poslove organizacije rada općinskog načelnika, pruža pomoć strankama u ostvarivanju njihovih prava temeljem zakona, podzakonskih propisa i općih akata Općinskog vijeća, izrađuje podneske, potvrde, uvjerenja i vodi službene evidencije. Vodi brigu o informacijama koje se moraju objaviti na mrežnoj stranici Općine Donji Andrijevci, obavlja poslove vezane uz pravo na pristup informacijama. Vodi evidencije, izvješća vezano uz nabavu roba i usluga za potrebe rada Jedinstvenog upravnog odjela, obavlja poslove nabave uredskog, potrošnog materijala i pribora, sitnog inventara i drugih tehničkih potrepština.
Obavlja i druge poslove po nalogu Pročelnika.
Viši stručni suradnik za provedbu projekata
Ivana Pranjić, mag.philol.hung. et mag.educ.philol.croat.
Telefon: 035/471-223
E-mail: opcinadonjiandrijevci@gmail.com
Opis poslova:
Prikuplja i obrađuje informacije i podatke te dokumentaciju u cilju javnog praćenja provedbe projekata iz djelokruga rada Jedinstvenog upravnog odjela vezanih uz projekte sufinancirane iz državnih fondova i fondova Europske unije, priprema dokumentaciju i materijale na hrvatskom i engleskom jeziku potrebne za ostvarivanje odnosa s javnošću, medijima, korisnicima i potencijalnim korisnicima. Sudjeluje u prijavama na natječaje na državne i inozemne fondove, ministarstva i druge institucije, predlaže i sudjeluje u pripremi strateških dokumenata za razvoj Općine Donji Andrijevci, vodi brigu i prati izvršenje projekata te sastavlja svu dokumentaciju vezanu uz pripremu i realizaciju projekata. Organizira i provodi aktivnosti projekta, prikuplja i evidentira cjelokupnu dokumentaciju projekta, organizira konferencije za novinare i druge događaje vezano uz aktivnosti i realizaciju projekata u Jedinstvenom upravnom odjelu. Odgovara za realizaciju projekata iz područja komunalnog gospodarstva, prati stanje projekata i predlaže mjere za realizaciju projekata od interesa za Općinu Donji Andrijevci. Sudjeluje u izradi ugovora iz područja komunalnih djelatnosti, obrađuje pitanja iz svog djelokruga vezano uz pripremu projektnih prijedloga, rukovodi tehničko-investicijskim poslovima na projektima kojima je investitor Općina Donji Andrijevci, sudjeluje u izradi tehničke dokumentacije na izgradnji objekata komunalne infrastrukture, sudjeluje u ishođenju svih potrebnih posebnih uvjeta i dozvola na izgradnji komunalne infrastrukture. Planira, priprema i obavlja nadzor nad provedbom projekata udruga, priprema izvješća o stanju provedbe projekata i druge radnje vezano uz projekte i programe udruga. Lektorira opće akte i druge akte.
Obavlja i druge poslove po nalogu Pročelnika.
Odsjek za lokalnu samoupravu
Voditelj odsjeka za lokalnu samoupravu
Milan Šulter
Telefon: 035/471-223
E-mail: samouprava@donjiandrijevci.hr , opcinadonjiandrijevci@gmail.com
Opis poslova:
Obavlja stručne poslove koji se odnose na raspolaganje poljoprivrednim zemljištem. Izrađuje nacrt programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem, priprema i provodi postupke javnih natječaja za zakup i prodaju poljoprivrednog zemljišta. Obavlja poslove javne nabave koji se odnose na izradu nacrta plana nabave za proračunsku godinu, izradu nacrta odluke o početku postupka javne nabave, objavu poziva na nadmetanje u otvorenom i ograničenom postupku javne nabave, izradu i postupanje s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama. Obavlja stručne poslove povezane uz praćenje stanja u prostoru, pripremom, izradom, praćenjem izrade te donošenjem dokumenata prostornog uređenja. Sudjeluje u izradi i donošenju plana zaštite od požara na temelju procjene ugroženosti od požara, izrađuje nacrte analize stanja sustava zaštite i spašavanja i smjernica za organizaciju sustava zaštite i spašavanja na području općine Donji Andrijevci. Sudjeluje u izradi nacrta procjene ugroženosti stanovništva, materijalnih i kulturnih dobara i plana zaštite i spašavanja stanovništva, materijalnih i kulturnih dobara. Obavlja stručne i druge poslove vezane uz imovinsko-pravne predmete iz djelokruga Općine Donji Andrijevci. Obavlja poslove vezane uz zakup poslovnih prostora i najam stanova u vlasništvu Općine Donji Andrijevci.
Obavlja i druge poslove po nalogu Pročelnika.
Komunalni redar
Dolores Kelić
Telefon: 035/471-223
E-mail: komunalno@donjiandrijevci.hr , opcinadonjiandrijevci@gmail.com
Opis posla:
Obavlja poslove nadzora nad provedbom komunalnog reda sukladno zakonu, podzakonskim propisima i Odluci o komunalnom redu. Rješenjem ili na drugi propisan način naređuje fizičkim i pravnim osobama mjere za održavanje komunalnog reda propisane Odlukom o komunalnom redu kao i druge mjere propisane zakonom, pokreće prekršajni postupak, izriče i naplaćuje novčane kazne te druge kazne za koje je ovlašten, poduzima druge mjere i kazne za koje je ovlašten. Nalaže uklanjanje predmeta, objekata ili uređaja koji su postavljeni bez odobrenja Općine Donji Andrijevci, određuje mjere za izvršavanje obustave radova, zabranjuje uporabu neispravnog komunalnog objekta ili uređaja dok se ne uklone uočeni nedostaci. Obavlja manje složene poslove vezane uz donošenje rješenja o komunalnoj naknadi, vodi sva izvješća i evidencije vezane uz komunalnu naknadu. Provodi nadzor nad održavanjem otvorenih odvodnih kanala, vrši kontrolu sanacije divljih deponija otpada, nadzire poslove čišćenja druge komunalne infrastrukture i komunalnih objekata, vodi postupak i rješava u upravnim stvarima u vezi prekopa, zakupa i davanja na korištenje javnih površina i prati realizaciju ugovora o zakupu javnih površina. Obavlja nadzor nad provedbom propisa kojima se uređuje držanje kućnih ljubimaca, provedbom propisa kojima se uređuje autotaksi prijevoz putnika, obavlja nadzor nad provedbom propisa o otpadu iz djelokruga Općine Donji Andrijevci, obavlja nadzor nad provedbom propisa kojima se uređuju nerazvrstane ceste. U provođenju komunalnog reda ovlašten je i dužan provoditi mjere i radnje sukladno odredbama zakona kojim se uređuje područje komunalnog gospodarstva i područje građevinske inspekcije, područja održivog gospodarenja otpadom, držanje kućnih ljubimaca te drugi zakonskih i podzakonskih propisa koji određuju nadležnost komunalnog redara. Sudjeluje u izradi prijedloga Odluke o komunalnom redu i drugih akata na temelju zakona i drugih propisa kojima se uređuje nadležnost za postupanje komunalnog redara, sudjeluje u izradi Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture te ostalih programa temeljem propisa iz područja komunalnog redarstva te ostalih posebnih zakona i propisa. – Upozorava pravne i fizičke osobe na postupanje sukladnom Zakonu, propisima i odlukama iz svoje nadležnosti te poduzima propisane mjere za otklanjane uočenih protupravnih radnji i nepravilnosti i surađuje s nadležnim inspekcijama. Prati propise iz područja komunalnog gospodarskog važne za primjenu Odluke o komunalnom redu.
Obavlja i druge poslove po nalogu Pročelnika.
Administrativni referent – tajnica
Katica Miletić
Telefon: 035/471-223
E-mail: info@donjiandrijevci.hr, opcina.donji.andrijevci@sb.t-com.hr
Opis posla:
Obavlja primanje i pregled pismena i drugih dokumenta: razvrstava, raspoređuje i upisuje pismena u odgovarajuće evidencije; dostavlja pismena za rad; otprema; razvodi te čuva pismena u pismohrani; izlučuje i predaje pismena nadležnom arhivu ili drugom nadležnom tijelu. Vodi prvostupanjski postupak i rješava u upravnim stvarima iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela i rješava u upravnim stvarima do donošenja rješenja. Priprema informacije i druge potrebne materijale iz područja radnih odnosa dužnosnika, službenika i namještenika upravnih tijela, vrši prijave i odjave na mirovinsko i zdravstveno osiguranje, izdaje potvrde. Pruža informacije strankama o statusu njihovih zahtjeva prema tijelima Općine Donji Andrijevci. Priprema materijale za sjednice Općinskog vijeća, pisane odgovore na vijećnička pitanja, materijale za rad radnih tijela Općinskog vijeća. Obavlja poslove prijepisa, vodi zapisnike s radnih tijela Općinskog vijeća i općinskog načelnika. Obavlja poslove tajnice općinskog načelnika, raspoređuje pismena te obavlja korespodenciju s tijelima državne i lokalne odnosno područne (regionalne) samouprave. Umožava radne materijale, slaže ih i vodi brigu o distribuciji istih. Prikuplja podatke i priprema polugodišnja i godišnja izvješća o radu općinskog načelnika.
Obavlja i druge poslove po nalogu Pročelnika.