Danas je u vijećnici općine Donji Andrijevci potpisan ugovor o osnivanju zajedničkog dječjeg vrtića ”Vila Zvončica”. Osnivači vrtića su općine Donji Andrijevci, Velika Kopanica, Trnava i Oprisavci. Sjedište dječjeg vrtića je u Donjim Andrijevcima, Trg kralja Tomislava 13, a podružnice vrtića su podružnica ”Medenjak” sa sjedištem u Velikoj Kopanici, podružnica ”Bobica” sa sjedištem u Trnavi te podružnica ”Tratinčica” sa sjedištem u Oprisavcima.

Djelatnost dječjeg vrtića i njegovih podružnica je predškolski odgoj i obrazovanje te skrb o djeci predškolske dobi od 3 godine života do polaska u osnovnu školu. U okviru svoje djelatnosti dječji vrtić će ostvarivati:

–             redovite programe njege, odgoja, obrazovanja, zdravstvene zaštite, prehrane i socijalne  skrbi djece rane i predškolske dobi, koji su prilagođeni razvojnim potrebama djece te njihovim mogućnostima i sposobnostima

–             programe za djecu rane i predškolske dobi s teškoćama u razvoju

–             programe za darovitu djecu rane i predškolske dobi

–             programe predškole

–             programe ranog učenja stranih jezika i druge programe umjetničkog, kulturnog, vjerskog i sportskog sadržaja

–             druge programe u skladu sa potrebama djece i zahtjevima roditelja sukladne odredbama   Državnog pedagoškog standarda.

Programi će se provoditi u postojećim objektima osnivača.

Nakon današnjeg potpisivanja ugovora, sva potrebna dokumentacija poslat će se na odobrenje u Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

Nadamo se brzom rješavanju postupka osnivanja/otvaranja vrtića i upisu prvih polaznika u jesen 2021. godine.

Općina Donji Andrijevci poziva udruge koje su programski usmjerene na rad za opće dobro u području sporta i rekreacije, kulture i ostalih društvenih djelatnosti da se prijave za financijsku podršku iz proračuna Općine Donji Andrijevci za 2021. godinu.

Udruge sukladno ovom Javnom natječaju (dalje u tekstu: Natječaj) mogu prijaviti program/projekt koji unaprjeđuje kvalitetu života i socijalnu koheziju u općini Donji Andrijevci sukladno strateškim i planskim dokumentima Općine za sljedeća prioritetna područja:

  • Prioritetno područje 1 – Sport i rekreacija
  • Prioritetno područje 2 – Kultura
  • Prioritetno područje 3 – Ostale društvene djelatnosti

Ukupno planirana vrijednost ovog Natječaja je 531.500,00 kuna. Od toga za:

  • Prioritetno područje 1 – Sport i rekreacija 421.500,00 kuna
  • Prioritetno područje 2 – Kultura  70.000,00 kuna
  • Prioritetno područje 3 – Ostale društvene djelatnosti 40.000,00 kuna

Rok za prijavu na Natječaj je 30 dana od dana objave Natječaja, zaključno s 25.2.2021. do 12:00 sati, ako se radi o osobnoj dostavi. Ako se prijava šalje poštom, smatra se da je dostavljena u roku ako je na prijamnom žigu razvidno da je zaprimljena u pošti do kraja datuma koji je naznačen kao rok za prijavu na natječaj. U slučaju da je prijava dostavljena osobno u pisarnicu, prijavitelju će biti izdana potvrda o točnom vremenu prijema pošiljke.

Sve prijave poslane izvan roka neće biti uzete u razmatranje.

Prijave se dostavljaju isključivo na propisanim obrascima, koji su zajedno s Uputama za prijavitelje,  dostupni na mrežnim stranicama Općine Donji Andrijevci http://donjiandrijevci.hr.

Obvezne obrasce i propisanu dokumentaciju potrebno je poslati u papirnatom obliku i elektroničkom obliku. Prijava u papirnatom obliku sadržava obvezne obrasce vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje, te ovjerene službenim pečatom organizacije. Prijava u elektroničkom obliku (na CD-u, DVD-u ili USB sticku) sadržajno mora biti identična onoj u papirnatom obliku te se šalje zajedno s prijavom u papirnatom obliku kao njezin prilog.

Izvornik prijave se šalje preporučeno poštom s povratnicom, kurirom ili osobno (predaja na urudžbeni zapisnik). Na vanjskom dijelu omotnice potrebno je istaknuti naziv natječaja, zajedno s punim nazivom i adresom prijavitelja te napomenom “Ne otvarati”.

Prijave se šalju na adresu:

Općina Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci “Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga u 2021. godini – Ne otvarati”

Poziva se kandidat s liste koji se prijavio na oglas objavljen  na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područna služba Slavonski Brod  dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto viši referent – voditelj projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu, a koji je ispunio uvjet za pristup na intervju, da dana 20.01.2021. godine u 15:00 sati pristupi na razgovor (intervju) u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.

Pozivaju se kandidati s liste koji su se prijavili na oglas objavljen  na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područna služba Slavonski Brod  dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto referenta – koordinatora projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu, a koji su ispunili uvjet za pristup na intervju, da dana 20.01.2021. godine u 15:00 sati pristupe na razgovor (intervju) u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.

Pozivaju se kandidati s liste koji su se prijavili na oglas objavljen na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područna služba Slavonski Brod dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto viši referent – voditelj projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu da dana 13.1.2021. godine u 15:30 sati pristupe pisanom testiranju u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.

Pozivaju se kandidati s liste koji su se prijavili na oglas objavljen na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područna služba Slavonski Brod dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto referent – koordinator projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu da dana 13.1.2021. godine u 15:30 sati pristupe pisanom testiranju u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.

Tvrtka Runolist d.o.o. Vrpolje obavještava korisnike usluga da neće biti prikupljanja i odvoza otpada za Božić 25.12.2020. i Novu godinu 1.1.2021. godine.

Prikupljanje i odvoz otpada obavljat će se srijedom 23.12.2020. i 30.12.2020. godine za naselja Donji Andrijevci, Staro Topolje i Novo Topolje a za naselje Sredanci 28.12.2020. (ponedjeljak) i 2.1.2020. (subota).

Od 21.12.2020. godine ponovno je dostupan sustav e-Propusnice koji omogućuje građanima jednostavno slanje zahtjeva za izdavanje propusnica korištenjem usluga e-Građani i NIAS (Nacionalni identifikacijski i autentifikacijski sustav).

Sustav e-Propusnice omogućava sljedeće funkcionalnosti za građane:  

  • predaja zahtjeva za izdavanjem e-Propusnica prema nadležnom stožeru civilne zaštite;
  • pregled predanih zahtjeva za izdavanjem e-Propusnica i njihovih statusa;
  • pregled i preuzimanje odobrenih e-Propusnica u PDF obliku. 

Proces izdavanja e-Propusnice:

  • u internetskom pregledniku upišite adresu https://epropusnice.gov.hr;
  • odaberite listu vjerodajnica, kao i prilikom svakog drugog pristupa sustavu;
  • potvrdite svoje podatke;
  • ulaskom u korisničko sučelje, izaberite jednu od opcija: zahtjev za propusnicom, pregled propusnica ili pregled zahtjeva;
  • ukoliko želite predati zahtjev za izdavanjem propusnice, ispunite tražene podatke te potvrdite zahtjev;
  • nakon odobrenja, vaša e-Propusnica bit će vidljiva u pdf formatu.

Digitalne e-Propusnice u potpunosti zamjenjuju fizičke propusnice, a građanima ih izdaju stožeri civilne zaštite prema mjestu prebivališta ili boravišta.

U slučaju da pojedini građani nemaju pristup navedenim prijavama svi dosadašnji kanali predaje zahtjeva za izdavanjem propusnica, poput slanja elektroničke pošte nadležnom tijelu ili osobnoj dostavi zahtjeva još vrijede.

Zahtjevi za izdavanje propusnica upućuju se županijskim stožerima prema mjestu prebivališta ili boravišta osobe koja podnosi zahtjev, odnosno Ravnateljstvu civilne zaštite ako se radi o drugom opravdanom razlogu.

Kontakti za izdavanje propusnica za Brodsko – posavsku županiju su: propusnice@bpz.hr ili od 8 do 22 sata na telefone 0994858545 (Ivan Zirdum) i 0994858547 (Goran Žalac).

Odlukom je svim osobama koje imaju prebivalište ili boravište u Republici Hrvatskoj zabranjeno napuštanje područja županije u kojoj imaju prebivalište ili boravište.

Osnovni razlog donošenja ove Odluke je ograničavanje kretanja i putovanja koji nisu neophodni za funkcioniranje gospodarstva i društva u cjelini, i time sprječavanje prijenosa bolesti COVID-19.

Također, s obzirom na intenciju Odluke napominje se kako će Ravnateljstvo civilne zaštite restriktivno tumačiti „druge opravdane razloge“ te se mole građani da ne podnose zahtjeve za propusnice, ako zaista nemaju ozbiljan i opravdan razlog zbog kojeg trebaju napustiti županiju u kojoj imaju prebivalište ili boravište.


Uputa za primjenu Odluke o zabrani napuštanja područja županije prema mjestu prebivališta ili boravišta u Republici Hrvatskoj

Popis kontakata za izdavanje propusnica

Potvrda poslodavca

Općina Donji Andrijevci objavljuje oglase za prijam na određeno vrijeme i to jednog višeg referenta – voditelja projekta i jednog referenta – koordinatora projekta.

Poveznice na burzu rada:

Voditelj projekta

Koordinator projekta

U srijedu, 16. prosinca 2020. godine održat će se 26. sjednica Općinskog vijeća općine Donji Andrijevci s početkom u 19 sati.

Sjednica će se održati u Vatrogasnom domu Donji Andrijevci, Posavska 24C.

U poštanskom uredu 35214 Donji Andrijevci u našoj općini poslovni korisnici mogu obavljati bankarske usluge Hrvatske poštanske banke. Poslovni korisnici u pošti tako mogu otvoriti poslovni račun HPB-a, obaviti nacionalni platni promet u kunama, ugovoriti internetsko i mobilno bankarstvo, uplatiti depozit, te koristiti kartice i ostale bankarske proizvode i usluge.

Fizičkim osobama još je otprije na raspolaganju široki spektar financijskih i bankarskih usluga: plaćanje računa koje izdaje naša općina te  za određene izdavatelje poput HEPa, Croatia osiguranja, Posmrtne pripomoći bez naknade za uslugu platnog prometa, zamjena stranih valuta u kune, korištenje uputnice za brzi prijenos gotovog novca u unutarnjem i međunarodnom prometu, otvaranje tekućeg računa u HPB-u (mirovine dostupne prvog u mjesecu), ugovaranje oročenja, dječje štednje te mogućnost podnošenja zahtjeva za kreditne karticu HPB-a i Dinersa. U 55 poštanskih ureda u svim županijama korisnici mogu zamijeniti i svoje kriptovalute, a uvođenjem digitalnog plaćanja putem KEKS Pay aplikacije, pošta potvrđuje svoj položaj kao jedan od lidera u digitalnoj transformaciji.

Povećanjem dostupnosti bankarskih usluga u Hrvatskoj stvaraju se preduvjeti za kvalitetniji život i poslovanje što donosi značajne benefite i lokalnoj zajednici te doprinosi razvoju cijelog gospodarstva.

Pružanjem bankarskih usluga HPB-a fizičkim i pravnim osobama službeno je otvorena Banka u pošti.