Poziva se kandidat s liste koji se prijavio na oglas objavljen na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područna služba Slavonski Brod dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto viši referent – voditelj projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu, a koji je ispunio uvjet za pristup na intervju, da dana 20.01.2021. godine u 15:00 sati pristupi na razgovor (intervju) u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.
Pozivaju se kandidati s liste koji su se prijavili na oglas objavljen na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područna služba Slavonski Brod dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto referenta – koordinatora projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu, a koji su ispunili uvjet za pristup na intervju, da dana 20.01.2021. godine u 15:00 sati pristupe na razgovor (intervju) u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.
Pozivaju se kandidati s liste koji su se prijavili na oglas objavljen na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područna služba Slavonski Brod dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto viši referent – voditelj projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu da dana 13.1.2021. godine u 15:30 sati pristupe pisanom testiranju u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.
Pozivaju se kandidati s liste koji su se prijavili na oglas objavljen na Oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područna služba Slavonski Brod dana 15.12.2020. godine za prijem u službu na određeno vrijeme na radno mjesto referent – koordinator projekta u Jedinstvenom upravnom odjelu da dana 13.1.2021. godine u 15:30 sati pristupe pisanom testiranju u prostorije Općine Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 5, 35214 Donji Andrijevci.
Tvrtka Runolist d.o.o. Vrpolje obavještava korisnike usluga da neće biti prikupljanja i odvoza otpada za Božić 25.12.2020. i Novu godinu 1.1.2021. godine.
Prikupljanje i odvoz otpada obavljat će se srijedom 23.12.2020. i 30.12.2020. godine za naselja Donji Andrijevci, Staro Topolje i Novo Topolje a za naselje Sredanci 28.12.2020. (ponedjeljak) i 2.1.2020. (subota).
Sustav e-Propusnice omogućava sljedeće funkcionalnosti za građane:
Proces izdavanja e-Propusnice:
Digitalne e-Propusnice u potpunosti zamjenjuju fizičke propusnice, a građanima ih izdaju stožeri civilne zaštite prema mjestu prebivališta ili boravišta.
U slučaju da pojedini građani nemaju pristup navedenim prijavama svi dosadašnji kanali predaje zahtjeva za izdavanjem propusnica, poput slanja elektroničke pošte nadležnom tijelu ili osobnoj dostavi zahtjeva još vrijede.
Zahtjevi za izdavanje propusnica upućuju se županijskim stožerima prema mjestu prebivališta ili boravišta osobe koja podnosi zahtjev, odnosno Ravnateljstvu civilne zaštite ako se radi o drugom opravdanom razlogu.
Kontakti za izdavanje propusnica za Brodsko – posavsku županiju su: propusnice@bpz.hr ili od 8 do 22 sata na telefone 0994858545 (Ivan Zirdum) i 0994858547 (Goran Žalac).
Odlukom je svim osobama koje imaju prebivalište ili boravište u Republici Hrvatskoj zabranjeno napuštanje područja županije u kojoj imaju prebivalište ili boravište.
Osnovni razlog donošenja ove Odluke je ograničavanje kretanja i putovanja koji nisu neophodni za funkcioniranje gospodarstva i društva u cjelini, i time sprječavanje prijenosa bolesti COVID-19.
Također, s obzirom na intenciju Odluke napominje se kako će Ravnateljstvo civilne zaštite restriktivno tumačiti „druge opravdane razloge“ te se mole građani da ne podnose zahtjeve za propusnice, ako zaista nemaju ozbiljan i opravdan razlog zbog kojeg trebaju napustiti županiju u kojoj imaju prebivalište ili boravište.
Općina Donji Andrijevci objavljuje oglase za prijam na određeno vrijeme i to jednog višeg referenta – voditelja projekta i jednog referenta – koordinatora projekta.
Poveznice na burzu rada:
U srijedu, 16. prosinca 2020. godine održat će se 26. sjednica Općinskog vijeća općine Donji Andrijevci s početkom u 19 sati.
Sjednica će se održati u Vatrogasnom domu Donji Andrijevci, Posavska 24C.
U poštanskom uredu 35214 Donji Andrijevci u našoj općini poslovni korisnici mogu obavljati bankarske usluge Hrvatske poštanske banke. Poslovni korisnici u pošti tako mogu otvoriti poslovni račun HPB-a, obaviti nacionalni platni promet u kunama, ugovoriti internetsko i mobilno bankarstvo, uplatiti depozit, te koristiti kartice i ostale bankarske proizvode i usluge.
Fizičkim osobama još je otprije na raspolaganju široki spektar financijskih i bankarskih usluga: plaćanje računa koje izdaje naša općina te za određene izdavatelje poput HEPa, Croatia osiguranja, Posmrtne pripomoći bez naknade za uslugu platnog prometa, zamjena stranih valuta u kune, korištenje uputnice za brzi prijenos gotovog novca u unutarnjem i međunarodnom prometu, otvaranje tekućeg računa u HPB-u (mirovine dostupne prvog u mjesecu), ugovaranje oročenja, dječje štednje te mogućnost podnošenja zahtjeva za kreditne karticu HPB-a i Dinersa. U 55 poštanskih ureda u svim županijama korisnici mogu zamijeniti i svoje kriptovalute, a uvođenjem digitalnog plaćanja putem KEKS Pay aplikacije, pošta potvrđuje svoj položaj kao jedan od lidera u digitalnoj transformaciji.
Povećanjem dostupnosti bankarskih usluga u Hrvatskoj stvaraju se preduvjeti za kvalitetniji život i poslovanje što donosi značajne benefite i lokalnoj zajednici te doprinosi razvoju cijelog gospodarstva.
Pružanjem bankarskih usluga HPB-a fizičkim i pravnim osobama službeno je otvorena Banka u pošti.
IZJAVA O PRISTUPAČNOSTI
Općenito
Općina Donji Andrijevci kao jedinica lokalne samouprave nastoji osigurati mrežne lokacije u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske (NN 17/19) od 23. rujna 2019. godine, kojim se u nacionalno zakonodavstvo preuzima Direktiva (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora. Ova Izjava o pristupačnosti odnosi se na mrežnu stranicu www.donjiandrijevci.hr.
Stranica www.donjiandrijevci.hr nastoji osigurati pristupačnost svojih usluga za osobe s invaliditetom. Napravljene su izmjene kako bi se pojednostavilo korištenje stranice s ciljem da postane pristupačnija za osobe s invaliditetom, u čvrstom uvjerenju da svaka osoba ima pravo na dostojanstven, ravnopravan, udoban i neovisan život.
Općina Donji Andrijevci prepoznaje važnost osiguravanja digitalne pristupačnosti za sve korisnike, s posebnim naglaskom na lakšem pristupu javnim uslugama i informacijama osobama s invaliditetom, primjenjujući, u najvećoj mogućoj mjeri, Direktivu (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća od 26. listopada 2016. o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora.
Općina Donji Andrijevci kontinuirano poboljšava korisničko iskustvo primjenjujući relevantne standarde pristupačnosti prema smjernicama i standardizaciji mrežnog sadržaja (WCAG 2.1) inicijative za mrežnu pristupačnost (WAI) World Wide Web konzorcija (W3C), organizacije koja se bavi standardizacijom mrežnih tehnologija.
Izvršene prilagodbe na mrežnoj stranici www.donjiandrijevci.hr
Pristupačnost na mrežnoj stranici www.donjiandrijevci.hr dodatno je osigurana i programskim dodatkom o pristupačnosti web mjesta »Izbornik pristupačnosti«. Ovaj dodatak dodatno usklađuje mrežno mjesto sa Smjernicama o pristupačnosti web sadržaja (WCAG 2.1 Web ContentAccessibilityGuidelines) te Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora (NN 017/2019).
Izbornik pristupačnosti na mrežnoj stranici www.donjiandrijevci.hr može se aktivirati na više načina:
Nakon pritiska na ikonu o pristupačnosti ili kombinacijom CTRL + U na tipkovnici pričekajte trenutak da se izbornik za prilagodbu pristupačnosti potpuno očita.
Ikonu pristupačnosti moguće je premjestiti u jedan od osam drugih mogućih pozicija na mrežnoj stranici tako da korisnici mogu prilagoditi lokaciju ikone prema svojim potrebama.
Uz Izbornik pristupačnosti prilikom kreiranja i objave sadržaja vodimo brigu o tome da je on pristupačan osobama s invaliditetom, starijim osobama i/ili osobama sa smanjenim sposobnostima na način da su zadovoljeni određeni kriteriji (WCAG 2.0) i to:
Status usklađenosti
Mrežna stranica www.donjiandrijevci.hr usklađena je sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora, ali uz neke iznimke.
Nepristupačni sadržaj
Mrežna stranica www.donjiandrijevci.hr većim je dijelom usklađena sa Zakonom o pristupačnosti, a iznimke od usklađenosti očituju se u sljedećem:
Podizanje razine pristupačnosti
Općina Donji Andrijevci nastavlja sa stalnim poboljšanjima dostupnosti svojih mrežnih stranica i usluga kako bi osobe s određenim invaliditetom, starije osobe ili osobe s određenim smetnjama u percepciji mogle nesmetano koristiti mrežne stranice.
Unatoč našim naporima da sve stranice i sadržaje na mrežnoj stranici www.donjiandrijevci.hr učinimo dostupnima, neki se sadržaji možda još nisu u potpunosti prilagodili najstrožim standardima pristupačnosti. To može biti posljedica ne pronalaska ili trenutnog nepostojanja najprikladnijeg i najoptimalnijeg tehnološkog rješenja.
U daljnjim nadogradnjama mrežne stranice nastojat će se podići razina pristupačnosti u najvećoj mogućoj mjeri.
Priprema ove Izjave o pristupačnosti
Ova Izjava pripremljena je dana 13. studenog 2020. godine., sukladno Predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora, a utvrđen je Provedbom odluke komisije EU 2018/1523 11. listopada 2018. g.
Za pripremu ove Izjave korištena je metoda samoprocjene koju je provelo tijelo javnog sektora te metode testiranja pristupačnosti WAVE Web Accessibility Evaluation Tool i WAVE Web Accessibility Evaluation Tool.
Povratne informacije i podaci za kontakt
Ukoliko vam je potrebna pomoć u bilo kojem dijelu naše mrežne stranice www.donjiandrijevci.hr ili želite prijaviti problem s pristupačnošću kontaktirajte nas na putem:
Elektroničke pošte: opcina.donji.andrijevci@sb.t-com.hr
Telefonom: +385 035 471 223
Poštom: Trg kralja Tomislava 5, 35214 DONJI ANDRIJEVCI
Inspekcijski nadzor
Tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti i nadzor nad provedbom Zakona o pristupačnosti je Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske.
U slučaju nezadovoljavajućih odgovora na obavijest ili zahtjev za povratne informacije o pristupačnosti ove mrežne lokacije, korisnici se mogu obratiti Povjereniku za informiranje putem:
Telefona: 01 4609 041
Faxa: 01 4609 096
Mrežne stranice: www.pristupinfo.hr
Elektronske pošte: ppi@pristupinfo.hr
Temeljem natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“ broj 111/2020 od 14.10.2020. godine i Hrvatskom zavodu za zapošljavanje za prijam u službu na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel općine Donji Andrijevci, na radno mjesto – referent za komunalno gospodarstvo – 1 izvršitelj/ica obavještavamo Vas da je donesena konačna odluka o odabranom kandidatu.
Temeljem rezultata prethodne provjere znanja i sposobnosti s kandidatima, Povjerenstvo za provedbu natječaja za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjela na neodređeno vrijeme na radno mjesto referent za komunalno gospodarstvo – 1 izvršitelj/ica izabralo je kandidatkinju Dolores Kelić.
Sukladno članku 22. stavak 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08, 61/11, 04/18, 112/19) kandidat koji ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatra se da je povukao prijavu. Pisanom testiranju pristupilo je četiri kandidata, a intervjuu kandidati koji su ispunili uvjete za pristup na intervju.
Sukladno članku 21. stavak 2. navedenog Zakona objavljuje se ova pisana obavijest, na koju sukladno stavku 3. osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja nemaju pravo na pravni lijek.
Donji Andrijevci, 13.11.2020.
PREDSJEDNIK POVJERENSTVA
Robert Matić, spec. pub. admin.